Czy ktoś mógłby mi przesłać program Photopoint 2007 bo nie mogę pobrać z neta


Mój adres e-mail: [email protected]

2

Odpowiedzi

2009-11-12T16:27:51+01:00
Http://www.filecluster.com/Photo-Graphic/Viewers-Plugins/Download-Cresotech-PhotoPoint.html

Stąd sobie pobierz milka :D
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T17:03:14+01:00
Http://www.softspecialist.com/Cresotech-PhotoPoint-2504/download-Cresotech-PhotoPoint_2.htm

http://www.downloads-portal.com/graphic-apps/viewers/cresotech-photopoint_download-14626.html