Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:39:01+01:00
Polak może czuć się dumny ze swojej ojczyzny.
Śmie tak twierdzić gdyż Polska to piękny malowniczy kraj.
Jest ciekawa pod względem przyrodniczym i historycznym.Ma bogatą przeszłość . Mimo swych porażek nigdy się nie poddawała za co jej zawdzięczamy wolność.Do dzisiaj na jej terenach możemy podziwiać malownicze budowle z okresów przedwojennych oraz wcześniejszych dziejach tego państwa.
Na jej terenach mamy możliwość poznania nie skażonej bogatej przyrody, która występuje prawie na wszystkich obszarach tego terytorium.Również można powiedzieć to iż właśnie na jej obszarach znajduje się wiele ''szczątków'' które pozostawił czas i historia.Są na przykład nimi zabytki,muszle, jak i również dzieła artystyczne i naukowe wielkich artystów.
1 5 1
2009-11-12T17:00:40+01:00
Polak moze byc dumny z swojego spoleczenstwa, ktore sie wzajmnie wspiera i jest sobie pomocne.Polakiem powinno sie byc dumnym z samej swiadomosci o tym. Trzeba doceniac to ze sie nim jest i starac sie byc jak najlepszym patriotą.Powinno sie walczyc o swoj kraj poglady i panstwo. Byc gotowym oddac nawet za nie zycie.
1 5 1