Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:30:45+01:00
42m²=0,000042km²
5,1cm²=510mm²
km²= 4891ha
3a=0,3 ha
25mm²=0,25cm²=0,000025m²
2 5 2
2009-11-12T15:31:13+01:00
42m²=0,00042km²
5,1cm²=510mm²
4891km²=48,91ha
3a=300m²=0,03ha
25mm²=0,000025m²
2 4 2
2009-11-12T15:31:32+01:00
42m kwadratowe to 0,042 km kwadratowych
5,1 cm kwadratowych to 51 mm kwadratowych
4891km kwadratowych to 489100 ha
3 a to 0,03 ha
25mm kwadratowych to 0,000025 m kwadratowych
3 4 3