Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:33:48+01:00
Cp=(Ms ÷Mr ) 100%

Ms=25g
Mr = Ms +Mw

Mr = 25g+100g
Mr=125g

Cp=(25g ÷125g) 100%

Cp=20%

Odp. Stężenie procentowe wynosi 20 %
1 1 1
2009-11-12T15:35:22+01:00
Ms(masa substancji) - 25 g
mw(masa wody) - 100 g
mr (masa roztworu) - 125 g



Cp=25gx100 % : 125 g = 20 %

zapisz to w postaci ułamka tzn. 25g x 100 % w liczniku, a w mianowniku 125 g
1 1 1
2009-11-12T15:36:05+01:00
DANE: SZUKANE:
ms=25 g CP=?
mw= 100g

cp= ms/ms+mw * 100 %
cp=25g/ 25g + 100g *100%
cp=2500/125 %
cp=20%
ŁATWE ZADANKO!!!!!!!!