Proszę o odpowiedz:
1)Jak Bóg wypełniał obietnice?
2)Dlaczego ludzie sami nie byli w stanie w pełni wynagrodzić Bogu za grzechy i nawiązać z Nim zerwaną przyjaźń?
3) Kto podjął się tego zadania?
4) W jaki sposób i za jaką cenę zostaliśmy Odkupieni?
5)Czego nauczał Pan Jezus o Królestwie Bożym ?
6) Dlaczego zaprasza grzeszników i czego od nich wymaga ?
7)Czego żąda od wszystkich zaproszonych do KRólestwa Bożego?
8)Kiedy Pan Jezus zapoczątkował i utwierdził Królestwo Boże?

Są to pytania z Katechizmu Bierzmowanych ze strony 16

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T08:54:58+01:00
Spowodowało to że Adam i Ewa zjedli jabłko .
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T10:35:36+01:00
Bóg dotrzymał obietnice, ze jesli Adam i Ewa zjedza owoc z tego drzewa to wygna ich z raju i beda musieli umrzeć. Ludzie nie byli w stanie naprawić tego, poniewaz Bóg jest władcą a oni nie dotrzymali obietnicy. Zostalismy odkupieni przez smierc Boga na krzyżu. Zaprasza grzeszników aby się nawrócili i wymaga od nich posłuszeństwa. Bóg od wszystkich żąda wiary w niego, modlitwy i przestrzegania zasad, które nam dał czyli dekalogu.
4 4 4