Odpowiedzi

2009-11-12T15:37:30+01:00
Proporcjonalne: czas jazdy rośnie wraz z przejechana drogą
im więcej zarobimy pieniędzy tym więcej wydamy
nieproporcjonalne;ilośc benzyny maleje wraz z przejechaną drogą
czas pracy maleje, gdy jest więcej pracowników
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T19:44:50+01:00
Zad 17
Sok – woda – napój
1 szklanka – 10 szklanek – 11 szklanek
2 szklanki – 20 szklanek – 22 szklanki
0,5 szklanki – 5 szklanek – 5,5 szklanki
1 litr – 10 litrów – 11 litrów

Zad 18.
a)1 litr Czyścika – 10 litrów wody
2 litry Czyścika – 20 litrów wody
5 litrów Czyścika – 50 litrów wody

b)80 ml – 8 litrów
800 ml – 80 litrów
40 ml – 4 litry

c)2 koncentrat – 6-10 woda
4 koncentrat – 12 – 20 woda

Proporcjonalne:
Gdy jedziemy ze stałą prędkością to droga jest proporcjonalna do czasu jazdy
Im droższe rzeczy kupimy tym więcej zapłacimy


1 5 1