Odpowiedzi

2009-11-12T15:34:33+01:00
1 kwarta to ¼ garnca

2 kwarty - 2*¼=½ garnca
6 kwart - 6*¼=1½ garnców
20 kwart - 20*¼=5 garnców
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T15:34:45+01:00
1 garniec to 4 kwarty
2 kwarty-jaka to część garnca?- 0,5 Garnca
6 kwart- ile to garnców? -1,5 Garnca
20 kwart-ile to garnców?- 5 Garnców
2 4 2
2009-11-12T15:35:03+01:00
2 kwarty to ½ garnca
6 kwart 1 ½ garnca
20 kwart 5 garnców
1 5 1