Zad 2.Oblicz :
a) (-9) + 5 + (-7) + (-8) + 45 =
b) 41 + (-35) + (-27) + 70 - 6 =
c) (-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 +3,2 =
d) (- ½ ) + ( -¼ ) + (-2⅜) + 6 15/16 [ułamek zwykły] + 8 =
e) (-2,25) + (-9,35) + 4,75 + (-6,3) + (-12) + 10 =
f ) 3½ + ⅘ + (-7,7) + (-9⅗) + 17 =

3

Odpowiedzi

2009-11-12T15:35:12+01:00
A) (-9) + 5 + (-7) + (-8) + 45 =
-4-7-8+45=-19+45=26
b) 41 + (-35) + (-27) + 70 - 6 =
41-35-27+70-6=-27+70=43
c) (-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 +3,2 =
-11,35 + 8,9=-2,45
2009-11-12T15:36:42+01:00
A) (-9) + 5 + (-7) + (-8) + 45 =26
b) 41 + (-35) + (-27) + 70 - 6 =43
c) (-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 +3,2 =-2,45
d) (- ½ ) + ( -¼ ) + (-2⅜) + 6 15/16 [ułamek zwykły] + 8 =11,8125
e) (-2,25) + (-9,35) + 4,75 + (-6,3) + (-12) + 10 =-15,15
f ) 3½ + ⅘ + (-7,7) + (-9⅗) + 17 = nie moge sie doczytać tych ułamków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:39:10+01:00
Zad 2.Oblicz :
a) (-9) + 5 + (-7) + (-8) + 45 =-24+50=26

b) 41 + (-35) + (-27) + 70 - 6 =111-68=43

c) (-4,1) + (-7,25) + 3,6 + 2,1 +3,2 =-11,35+8,9=-2,45

d) (- ½ ) + ( -¼ ) + (-2⅜) + 6 15/16 [ułamek zwykły] + 8 =
=-4/8-2/8-3⅜+ 14 i 15/16==
=-4⅛+14 i 15/16=
=-4 i 8/16+4 i 15/16=
=7/16

e) (-2,25) + (-9,35) + 4,75 + (-6,3) + (-12) + 10 =
=-29,9+14,75=-15,15

f ) 3½ + ⅘ + (-7,7) + (-9⅗) + 17 =
=20,5-7,7-9 i 3/5+4/5=12,8-8 i 8/5+4/5=
=12,8-8 i 4/5=4