Odpowiedzi

2009-11-12T15:35:02+01:00
Wolność to dar dany nam przez Boga dlatego musimy być Mu wdzięczni i z rozwagą korzystać z tego daru.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:35:13+01:00
Każdy z nas jest człowiekiem wolnym.
Ale co to oznacza?
Wolność dotyczy wolności wyznania, wolności słowa itp itd, lecz nie mogą one obrażać, czy nadużywać praw i wolności innych osób.
Tak więc nie możemy robić wszystkiego z tytułu, że jesteśmy wolni.
Wolność jest źródłem godności człowieka.
2009-11-12T17:15:47+01:00
Ja bym napisała tak.. xd
mysle ze wolnosci uzywamy zawsze.. wtedy kiedy wychodzimy gdzies.. kiedy wyjezdzamy wolnosc jest czyms nieodstepujacym nas ani na krok w naszym zyciu. Jest zawsze.. czasem trzeba tylko umiec z niej korzystac i doceniac ja tak jak najlepiej potrafimy.Wolnosc trzeba pielegnowac. Bo wolnosc jest czyms bardzo waznym i cennym we naszym zyciu.