Odpowiedzi

2009-11-12T15:37:10+01:00
Plastyczne - glina , plastelina , modelina
sprężyste - sprężyna
kruche kreda, sół,
2009-11-12T15:40:04+01:00
Sprężyste: sprężyna, fotel
plastyczne: plastelina, glina, modelina, balon,
kruche: kreda, szkło,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:41:09+01:00
Sprężyste:
gombka,gumka,spręzyna,napompowana piłka,guma do szelek
platycznych;
plastelina,ciasto,glina rzeźbiarska,lepienie bałwana
kruchość;
kreda,kamień,szkło,drewno,tynk