Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:45:29+01:00
Aby powstał trójkąt jego boki muszą mieć dł. 50m, 50m, 20m
Obw= 50m + 50m + 20m= 120m
1m = 10 dm
120m = 1200dm
10 dm - 27,50zl
1200 dm - x
x = (1200 * 27,50)/10
x = 3300 zł
2009-11-12T15:47:12+01:00
2*50=100 -ramiona
20m-podstawa

100m+20m= 120m- tyle trzeba siatki
10dm=1m

12*27,50= 3300
2009-11-12T16:01:41+01:00

50+50+20=120 metrów
120m=1200dm
1200dm*27,5zł=33000
33000/10=3300zł

zapłacimy 3300zł