Odpowiedzi

2009-11-12T15:48:09+01:00
Ten wekkend buł superfajny. Mama pozwoliła nocować mojej przyjaciółce u nas w domu.Najpierw pojechałyśmy do centrum handlowego kupiłyśmy sobie tyle ciuchów ile niejedzna nastolatka chciałaby mieć. Zabawa toczyła się dalej dopuki nie zobaczyłyśmy darii i kamili, naszaych bardzo dużych wrogów. Hej bezguścia!!! - rzuciła do nas jedna z nich. Szybko odpowiedziałam żeby znikały bo się wkurzę!!! I rzeczywiście znikneły w mgnieniu oka. Gdy przyjechałyśmy do domu autobusem była gdzieś 20.00. zrobiłyśmy sobie super piżama party do 24.00 i zabawa niestety się skończyła. Poszłyśmy spać.
1 2 1
2009-11-12T15:48:38+01:00
W zeszły weekend byłem z kolegą na wycieczce na diablim kamieniu potem poszliśmy na wodospad to zajęło nam 4 godzin razem z diablim kamieniem następnie pograliśmy trochę na komputerze a potem pojeździliśmy na quadzie wtedy poszliśmy na pizze do baru tam byliśmy godzinę poszliśmy do domu kolegi pokazał mi swoją kolekcję gier komputerowych w parę zagraliśmy zaczęło robić się ciemno i poszedłem do domu zapomniałem telefonu i kolega mi go przyniósł.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:59:41+01:00
W zeszły weekend wraz z koleżanką postanowiłyśmy iść do Kina. Wybrałyśmy się na polską komedie. Była nieciekawa więc wyszłyśmy w trakcie filmu. Poszłyśmy do niej . Klaudia ma psa który wabi się Punia. To szczeniak . Bawiłyśmy się razem z Punią , Potem wyprowadziłyśmy go na dwór. Gdy zrobił się głodny poszlyśmy kupić mu jakąś karmę. Punia wysypała w sklepie zoologicznym karmę i zaczeła ją jeść. Na szczęście sprzedawczyni tego nie wiedziala. Posprzatałyśmy szybko i wyszłysmy . Gdy wybiła 19 poszłam do domu. To był wspaniały dzień
1 3 1