Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:44:40+01:00
UWAGA!!!!
Dnia 17.02.2009 przy sali matematycznie na pierwszym piętrze został znaleziony zbiór ''Fraszek'' Jana Kochanowskiego. Po zgubę należy zgłosić się na dużej przerwie w sekretariacie.
69 3 69
2009-11-12T15:44:51+01:00
Ogłoszenie!
Ogłaszam, że dnia 3 listopada 2009r. o godz. 12.30 przy sali numer 36 w naszej szkole został znaleziony zbiór "Fraszek" Jana Kochanowskiego.
Po odbiór proszę zgłosić się do sekretariatu.
XYZ
44 4 44