Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:52:37+01:00
Niezłomność- rybak nigdy sie nie poddaje nawet jeśli brak mu sił aby dalej walczyc
skromność- pozwala mu ze spokojem zniesc docinki innych rybaków, pozwala mu też docenic pięknop przyrody
jest wyjatkowym człowiekiem i dokonał wyjatkowego czynu: udaje mu sie pokonac wlasna słabość,
uparty
71 3 71
2009-11-12T15:56:27+01:00
Cechami charakteru głownego bohatera lektury pt:"Stary człowiek i morze"są:
-wytrwałość
-ambicja
-pewność siebie
-cierpliwy
-gorliwy
-obowiązkowy
-odważny
-optymistyczny
-pełen poświęcenia
-pracowity
-skromny
-spokojny
-uparty
87 4 87