Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T15:54:37+01:00
Kwota 15zł stanowi 10% kwoty 150 zł
15/150=1/10=10%
20% masy 36 kg to 7,2kg
0,2*36=7,2
gdy liczbę 60 zwiększono o 25% to otrzymano 75
60+0,25*60=60+15=75
gdy liczbę 130 zmniejszono o 90% to otrzymano 13
x - 100%
13 - 10%
x*10=1300
x=1300:10=130
kwota 200 zl to o 20 % więcej niż 160
160/200=0,8=80%
100-80=20%
2009-11-12T15:59:09+01:00
15 zł - x
150 zł -100%
150x -1500
x=10
Stanowi 10% kwoty

36 -100%
x -20%
100x - 720
x=7,2
20% masy to 7,2 kg

60 -100%
x - 25
100x - 1500
x-15
60+15 = 75
Otrzymano liczbe 75


10% - 13
100% - x
10x=1300
x=130
Liczba ta to 130

160 - 100%
200 -x %
160x-20000
x-125
125-100 = 25
Liczba 200 to o 25% więcej
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T16:01:59+01:00