Odpowiedzi

2009-11-12T15:55:08+01:00
Nie chcialadbym wrocic do wychowania spartanskiego poniewaz osoby w tej szkole byly brudne bite przestraszone i uczone niepotrzebnych rzeczy .wole juz duzo nauki i naganne niz nic do robieniea i bicie.
2009-11-12T16:02:53+01:00
Ja nie chciałbym aby do szkół wróciło wychowanie spartańskie ponieważ nie jest teraz potrzebne bo Polska nie prowadzi teraz wojen. Wychowanie spartańskie było bardzo brutalne bo zabijano małe ledwo co narodzone dzieci.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:05:49+01:00
Wychowanie spartańskie było po prostu ze względu na surowość chore. Ale należy stwierdzić że obecnie nie jest lepiej - ale oczywiście w drugą stronę. W szkołach panuje nieład ze względu na demoralizację młodzieży. Nauczyciele mają zbyt mało praw. Ale z tym wychowaniem spartańskim to oczywiście przesada.

Przy okazji się podliżesz;D