Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:01:17+01:00
To make history - przejdzie do historii
at the age of 15 - w wieku 15 lat
to become - się
to sail - żeglować
to complete - aby zakończyć
snacks - przekąski
journey - podróż
the same - sam
boat - łódź
difficulty - trudności
meal - posiłek
a day - dzień
see - widzieć
scary - straszny
lenght - długość
to arrive - przybyć
to include - w celu włączenia
around - wokół
across - przez
2009-11-12T16:02:56+01:00
To make history - przejdzie do historii
at the age of 15 - w wieku 15 lat
to become - się
to sail - żeglować
to complete - zakończenie
snacks -przekąski
journey - podróż
the same -tym samym
boat - łódź
difficulty - trudności
meal -posiłek
a day - dni okolice -
see - patrz
scary - - - straszliwy
lenght -- długość
to arrive - przybycie
to include --- w celu włączenia
around -okolice
across -ponad --