Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T16:15:45+01:00
Ciała nieprzezroczyste to takie, przez które nie przechodzi promieniowanie świetlne.Prędkość światła w próżni wynosi c = 2,99792458 x 108 m/s w innych środowiskach porusza się wolniej, z prędkością równa iloczynowi c i współczynnikowi załamania danego ośrodka. Prędkość światła po raz pierwszy została zmierzona w laboratorium przez francuskiego fizyka Armand Hippolyte Louis Fizeau'a. Dzisiaj prędkość, którą oznaczamy jako c jest używana do wyznaczania czasów odbicia się od powierzchni i powrotu fal radiowych, co jest podstawą działania radarów czy sonarów.Prędkość światła jest stała w próżni a w powietrzu wynosi mniej więcej 2,9079868426 x 108 m/s
2 5 2
2009-11-12T16:20:45+01:00
Ciała nieprzezroczyste to takie, przez które nie przechodzi promieniowanie świetlne.Prędkość światła w próżni wynosi c = 2,99792458 x 108 m/s w innych środowiskach porusza się wolniej, z prędkością równa iloczynowi c i współczynnikowi załamania danego ośrodka. Prędkość światła po raz pierwszy została zmierzona w laboratorium przez francuskiego fizyka Armand Hippolyte Louis Fizeau'a. Dzisiaj prędkość, którą oznaczamy jako c jest używana do wyznaczania czasów odbicia się od powierzchni i powrotu fal radiowych, co jest podstawą działania radarów czy sonarów.Prędkość światła jest stała w próżni a w powietrzu wynosi mniej więcej 2,9079868426 x 108 m/s
3 3 3
2009-11-12T16:37:42+01:00
Ciała nieprzezroczyste to takie, przez które nie przechodzi promieniowanie świetlne.Prędkość światła w próżni wynosi c = 2,99792458 x 108 m/s w innych środowiskach porusza się wolniej, z prędkością równa iloczynowi c i współczynnikowi załamania danego ośrodka. Prędkość światła po raz pierwszy została zmierzona w laboratorium przez francuskiego fizyka Armand Hippolyte Louis Fizeau'a. Dzisiaj prędkość, którą oznaczamy jako c jest używana do wyznaczania czasów odbicia się od powierzchni i powrotu fal radiowych, co jest podstawą działania radarów czy sonarów.Prędkość światła jest stała w próżni a w powietrzu wynosi mniej więcej 2,9079868426 x 108 m/s
5 3 5