NA drodze jest znak ograniczenia prędkości (90).Najszybszy motocykl seryjny może rozwinąć prędkośc 77 m/s . O ile kilometrów na godzinę musi zmniejszyć maksymalną prędkość motocyklista, aby dostosować się do ograniczonej prędkości na drodze???

Z obliczeniami proszę;)) Ocenię najlepsze działania!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:02:07+01:00
77m/s = 77 *1/100/1/3600=277,2 km/h

277,2 km - 90km = 187,2
2009-11-12T16:03:50+01:00
77m/s *3,6km/h =277,2km/h
277,2 - 90= 187,2