Odpowiedzi

2009-11-12T16:04:34+01:00
1)byli... Jacques Balmat i Michel Paccard.
2)na szczycie ... Mount Everestu.
3)to prawda (Mount Everest)
45 3 45
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:05:24+01:00
Jacques Balmat i doktor Michel Paccard
(pierwsza kobieta to :Marie Paradis a polak Antoni Malczewski)

Mount Everest

Pierwsza europejka na Mount Everest a pierwsza kobieta na świecie na szczycie K2.

30 3 30