1. Nizina w południowej części Stanów Zjednoczonych to...?
2. Pasmo górskie w zachodniej części Kordylierów to ...?
3. Rzeka rozcinająca Wielki Kanion to...?
4. Święta, której imieniem nazwano jeden z najaktywniejszych wulkanów w Stanach Zjednoczonych to...?

3

Odpowiedzi

2009-11-12T16:13:02+01:00
1. Nizina zatokowa
3.Kolorado
4.Augustine
Ale nie jestem do końca pewny
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:17:13+01:00
1.Nizina w południowej części Stanów Zjednoczonych to Nizina Zatokowa.
2. Pasmo górskie w zachodniej części Kordylierów to Góry Nadbrzeżne.
3. Rzeka rozcinająca Wielki Kanion to rzeka Kolorado.
4. Święta, której imieniem nazwano jeden z najaktywniejszych wulkanów w Stanach Zjednoczonych to św. Helena
35 2 35
2009-11-12T16:18:51+01:00
1. Nizina Zatokowa lub Nizina Atlantycka
2. Góry skaliste (chyba)
3. Kolorado
4. Św. Heleny
22 3 22