Zadanie
Przeczytaj ogłoszeniezamieszczone obok.Ustal ile złotych nalezy wpłacic.
OGŁOSZENIE
Kupujac u nas mieszkanie, wpłacach przy podpisaniu umowy tylko 15% wartosci mieszkania .Resztę płasisz przy odbiorze kluczy.

a)przy podpisywaniu umowy kupna mieszkania o wartości 220 tyś. zł,

b)przy podpisywaniu umowy kupna mieszkania o powierzchni 60,2 m (kwadratowego),którego cena za 1 m (kwadratowy) wynosi 5tyś. zł,

c)przy odbiorze kluczy,jeśli przy zawieraniu umowy zapłaciliśmy 54 tyś. zł,


PRSZĘ O DOKŁADNE OBLICZENIA.ZADANIE JEST NA JUTRO [!]

2

Odpowiedzi

2009-11-12T16:18:47+01:00
220000 X 15%=33000 płacisz teraz
220000-33000= 187000 płacisz później

60,2m X 5000=301000
301000 x 15%= 45150 teraz płacisz
301000-45150= ,255850 później

54000=15%
x =100%
15x=54000x100
15x=5400000
x=360000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:18:49+01:00
A) 15/100 * 220000 = 33000 zł

b) 1m(kw.) - 5000 zl
60.2m - x
x= 301000
15/100 * 301000 = 45150 zł

c) 54000 - 15%
x - 100%
x= 360 000
360 000 - 54000 = 306 000 zł