Odpowiedzi

2009-11-12T16:13:23+01:00
Dzis mialam z tego spr:D:D

1 laczylo ich wspolne pochodzenie obyczaje wiara w bogów i mowa jezyk

2 dllatego ze star.grecja polozoa byla w gorach a miasta byly w dolinach
40 3 40
2009-11-12T16:14:10+01:00
1.kultura, historia, osiągnięcia, religia
3.ponieważ nie mogli do końca zjednoczyć ze sobą miejsc podbitych; ponieważ nie zgadzali się ze sobą ze względu na politykę, tradycje, obyczaje, np. Sparta i Ateny
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:17:27+01:00
Greków łączy język, religia, sport i kultura. Helleni nie tworzyli 1 państwa bo gdy liczba mieszkańców zwiększyła się odczuwalny stał się brak ziemi uprawnej. Hellenom groził głód lub bratobójcze walki o przetrwanie.Aby tego uniknąć , część ludności musała opuścić Helladę. Dlatego nie tworzyli 1 państwa.
45 3 45