Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:28:35+01:00
Gęstość wody morskiej jest większa niż gęstość wody rzecznej, ponieważ woda morska jest słona, a sól ma gęstość większą od wody.
5 3 5
2009-11-12T17:20:33+01:00
Gęstość wody morskiej jest większa niż gęstość wody rzecznej, ponieważ woda morska jest słona, a sól ma gęstość większą od wody.

Moim zdaniem woda morska ma większą gęstość ponieważ jest słona a sól ma gęstość większą od wody


woda-1030-1,03
sól-
2 3 2