Odpowiedzi

2009-11-12T16:17:45+01:00
Modlitwa różańcowa jest dla mnie kolejnym powodem ku zbliżeniu się do Boga.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:19:35+01:00
Modlitwa to może być rozmowa z Maryją bo różaniec to modlitwa Maryi. Odmawiając ją, czuję szczególną obecność Maryi. Ta modlitwa pomaga wypraszać wiele łask, zarówno dla mnie, jak i dla moich przyjaciół i kolegów. Staram się odmawiać Różaniec codziennie, ponieważ Maryja codziennie wskazuje mi drogę, którą mam podążać.
Dzięki modlitwie różańcowej odkrywam radość życia w wierze katolickiej.
Przez modlitwę różańcową dziękujemy Maryi za to, że jest naszą Matką.
8 4 8
2009-11-12T16:32:42+01:00
Modlitwa to może być rozmowa z Maryją bo różaniec to modlitwa Maryi. Ale też różaniec to zbliżenie do Boga i rozumienie innych można przez to modlić sie za innych i rozmawiać z bogiem na swój sposób.
6 2 6