Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:17:50+01:00
Nazywam się Bolek Lolek i mieszkam przy ul. Błotnej 2/12. Dotychczas nie miałem problemów z moimi sąsiadami, ale od miesiąca gdy wprowadzili się nowi mieszkańcy do lokalu nr.11 mam wielkie kłopoty.
Mianowicie codziennie w mieszkaniu tym odbywają się całonocne głośne przyjęcia. Hałas ten przeszkadza nie tylko mi ale i innym mieszkańcom, którzy również się na to skarżą.
Wielokrotnie chodziłem do sąsiadów prosząc, by ściszono muzykę i aby zabawy trwały krócej, jednak nie spotkało się to z żadną reakcją z ich strony. Byli wobec mnie wulgarni i agresywni.
Mam nadzieję na szybkie rozwiązanie tego problemu.

Z poważaniem Bolek Lolek
3 1 3
2009-11-12T16:20:04+01:00
Chciała bym złożyć skargę na mojego sąsiada,który mieszka w mieszkaniu obok.Zagłusza on regularnie cisze nocną.Głośno słucha muzyki w godzinach nocnych,tzn od 24.00 do około 2,zaśmieca windę oraz niszczy klatkę schodową.Piszę po ścianach,zrywa tapetę itp.Zwracałam temu panu już uwagę lecz nic nie pomaga.Proszę o natychmiastowe zareagowanie!!

Jan Kowalski
4 2 4
2009-11-12T17:14:11+01:00
Chciałabym złożyć skargę na kierowcę taksówki 104. Obdarzał mnie on bardzo niesympatycznymi spojrzeniami w czasie jazdy. Jest też niedopuszczalne, aby rozmawiał przez telefon. Na koniec nie chciał przyjąć moich grubych pieniędzy, uzasadniając to tym, że nie ma drobnych na wydanie. Ten pan upokorzył mnie.

Klara Mbulska.
2 3 2