Odpowiedzi

2009-11-12T16:23:18+01:00
Głównym celem było wychowanie wojskowe.Młodzi ludzi(7-20)mieli ćwiczenia wysiłkowe.Gdy dziecko się urodziło i było chore rzucali je w przepaść.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:23:41+01:00
Spartanie już od młodego wieku byli szkoleni do 7 wieku byli pod opieką matki natosmiast od 12 znajdowali się w koszarach.Dostawali oni nie wiele jedzenia,większość musieli ukraść.Składali oni przysięgę walki.Mieli walczyć do końca,wpajano im że muszą wygrać.Mlodych spartan hartowano od najmlodszych lat.Mieli oni cienkie ubrania,chodzili boso.Od spartan wywodzi sie powiedzenie mowic lakonicznie czyli krótko i zwięźle
12 4 12
2009-11-12T16:24:08+01:00
Spartańskie wychowanie- to wychowanie w trudnych warunkach, dziecią nie wolni było się myć po to żeby ich skóra stała się twarda i zrogowaciała, po to żevy tworzyła naturalną tarcze. Dzieci już w wieku 13-14 lat walczyły jako gladiatorzy, po to żeby przygotować się do walki. Niestety dla wielu kończyło się to śmiercią. Cele to wyprodukowanie najpotęrzniejszej armi na świecie.
2 5 2