1.Zespół budowli i ogrodów służących zdrowiu i kulturze
2.Plac w centrum rzymskiego miasta
3.Środkowa odkryta częśc somu rzymskiego z basenem
4.Okrągła budowla
5.Sklepienie nad rotundą
6.Obraz ułożony z drobnych kamyków lub kostek ceramicznych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:46:34+01:00
1. parki
2. forum romanium
3. fermy
4. koloseum
5. łuki
6. kolumny, freski ( nie wiem tego ale raczej freski)
2 5 2
2009-11-12T19:50:57+01:00
1) Parki
2) Forum Romanum
3) Fermy
4) Koloseum
5) Łuki
6) Freski
Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 5 1