Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:27:04+01:00
Liczy 16 stopni
powstał w Egipcie
powstał na cześć Tutenchamona
został splądrowany
w nim pochowano Tutenchamona
tylko tyle sobie przypominam;p
1 1 1
2009-11-12T16:28:28+01:00
Tutenchamon został pochowany w dolinie królów w Tebach zachodnich w grobie KV62. Zaszczytu odprawienia ceremonii złożenia do grobu królewskiej mumii, w tym także ceremonii "otwarcia ust", dostąpił Aj, który był nastepnym faraonem. Grobowiec został odkryty w 4 listopada 1922r
1 5 1