Odpowiedzi

2009-11-12T16:29:03+01:00
My mother is going to cook pizza tomorrow. = moja mam ma zamiar ugotować pizzę jutro
Yes, I will go to university, when I finish school. =Tak pójde na uniwersytet kiedy skończe szkołe.
2009-11-12T16:30:34+01:00
1. Co twoja matka będzie gotować jutro?
2. Pójdziesz do uczelni po zakończeniu szkoły?


1. Moja mama bedzie gotowac zupe pieczarkowa
My mom will cook Mushroom soup.

2. Jasne ze pojde, chce rozwijac dalsze umiejetnosci.
Clear that they will, wants to develop further skills.


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:32:48+01:00
1.Co twoja mama będzie jutro gotowała? My mother going to cook tomorow chips with chicken. (Moja mam będzie gotowac jutro kurczaka z frytkami)
2. Czy pojdzienasz na studia, jak skonczysz szkołe? Yes, I will go to university when I finish school.