Odpowiedzi

2009-11-12T16:30:59+01:00
Zwracam się do niego Pan Jezus, to właśnie ten tytuł jest mi najbliższy. Uważam go za pana, królującego nad wszystkimi.
Czasami zdarza mi się użyć tytułu syn człowieczy, gdyż sądze, że był taki jak i inni ludzie, tylko miał wyjątkową misję do spełnienia od Boga.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:34:22+01:00
Najczęściej zwracam się Jezus-król, ponieważ moim zdaniem Jezus jest naszym, królem ale również zwracam się do niego Jezus-nauczyciel, ponieważ jest on naszym nauczycielem, bo Jezus pokazuje nam jaką drogę wybrać, uczy nas jak postępować uczy jak się zachowywać i mówi nam byśmy np. nie krzywdzili innych i żebyśmy pomagali innemu człowiekowi i żebyśmy byli dobrymi ludzmi a Bóg nam to w niebie wynagrodzi. Ja uważam, że Jezus jest naszym królem i nauczycielem, którego powinniśmy szanować i powinniśmy słuchać jego słów a będziemy mieli dobre i czyste serca i będziemy nagrodę w niebie.
5 2 5
2009-11-12T19:15:52+01:00
Najczęściej zwracam się do Jezusa Jezus Nauczyciel gdyż to on nauczył nas jak mamy sie modlić mówił nam o Bogu jednym słowem uczył nas
3 3 3