Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:35:32+01:00
Według mitologi na początku był Chaos - coś boskiego, mieszanina żywiołów, otchłań. Z Chaosu wyłoniła się Gaja (Ziemia) i Uranos (niebo). Tych dwoje miało dzieci: tytanów, cyklopów i sturękich. Jednymi z nich byli Kronos i Reja, którzy spłodzili: Zeusa, Hadesa, Posejdona, Herę, Demeter i Hestię.
A człowieka ulepił Prometeusz z gliny :)
2 5 2
2009-11-12T16:36:26+01:00
Więc (wiem, nie zaczyna się od 'więc') a więc. Na początku był chaos ! z chaosu wyłonili się Reja i Uranos, którzy zrodzili tytanów . olbrzymów cyklopów. a jeden z tytanów zwany Prometeusz stworzył czzłowieka, który był taki mało zdolny, i dlatego dał im ogień nauczył matematyki itp.. no i tak jakoś zbierz to do kupy i będzie :)