Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:33:43+01:00
Proces przemiany duchowej polegający na powrocie do religii, grupy lub społeczności, którą się opuściło w przeszłości.

Bardzo często, gdy pojęcie odnosi się do religii, nawrócony człowiek staje się gorliwszy niż przed "zwątpieniem", np. syn marnotrawny w religii chrześcijańskiej.
1 4 1
2009-11-12T16:36:37+01:00
Nawrócenie św. Pawła z Tarsu!!!

( zobacz w Piśmie Świętym! ;) )
3 4 3
2009-11-12T17:54:26+01:00
Łotr który był na krzyżu obok jezusa się nawrócił i powiedział Jezusowi ze wierzy a , Jezus obiecał mu : "jeszcze dzis ze mna bedziesz w raju."
4 5 4