Odpowiedzi

2009-11-12T16:35:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:39:46+01:00
Na świecie:

* elektrownia cieplna
* elektrownia jądrowa
* elektrownia wodna
* elektrownia szczytowo-pompowa
* elektrownia słoneczna
* elektrownia wiatrowa
* elektrownia maretermiczna
* elektrownia maremotoryczna
* elektrownia geotermiczna

W Polsce:

* Elektrownia cieplna
* Elektrownia wodna
* Elektrownia wiatrowa

2009-11-12T16:42:30+01:00
Elektrownie w Polsce:cieplne(95%) , wodne(4%), niekonwencjonalne(1%)
2 na świecie: cieplne , wodne , jądrowe, niekonwencjonalne. :)