Odpowiedzi

2009-11-12T16:55:54+01:00
Pobozna
Ofiarowanie
Chwalebna
Intencja
Ewangelia
mSza
Zeslanie
SwietY
C
maryjIa
E
L

dalej nie umieem . XD
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:07:30+01:00
1. Osoba będąca w kontakcie z Bogiem ("P"rorok)
2. Arka .... (N"o"ego)
3. W niej jest Chrystus ( Eu"c"harystia)
4. Dekalog (Przykazan"i"a)
5. Określanie Boga w Starym Testamencie ( Jahw"e")
6. Anioł, który zbuntował się przeciwko Bogu ("S"zatan)
7. Religia momoteistyczna ( Judai"z"m)
8. Jezus.... (Chr"y"stus)
9. Ostatnia ... (Wie"c"zerza)
10. System wierzeń i praktyk (Rel"i"gia)
11. Kraina w Azji, we wschodniej części basenu Morza Śródziemnego (Pal"e"styna)
12. Wiara w wielobóstwo( Po"l"iteizm)

Mam nadzzieje, ze wiadomo o co chodzi.
10 4 10
2009-11-12T17:41:57+01:00
Pytania:
1.kim jest dla nas Jezus?
2.Co w kościele całuje kapłan przy rozpoczęciu mszy?
3.Kim był św.Paweł?
4.Co powinniśmy okazywać Bogu?
5.Co napisali 4 apostołowie?
6.Osoba upoważniona do wykonywania funkcji duchownych w kościele.
7.Co zapalamy na grobach?
8.Matka Jezusa.
9.Kto jest Synem Bożym?
10.Rozmowa z Bogiem
11. .......Jezusa w Jordanie
12.Przedmiot w którym uczymy się o Bogu
odpowiedzi
1.panem
2.ołtarz
3.celnikiem
4.miłość
5.Ewangelie
6.szafarz
7.znicze
8.Maryja
9.Chrystus
10.modlitwa
11.chrzest
12.religia
4 4 4