Odpowiedzi

2009-11-12T16:42:01+01:00
Teraz na czasie jest Józef Piłsudski.
spróbuj o nim.

poczytaj na googlach ;)))
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:42:29+01:00
Możesz napisać o Józefie Piłsudskim.
Informacje znajdziesz tutaj :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Józef_Piłsudski
http://www.sciaga.pl/tekst/35125-36-jozef_pilsudski_biografia
http://images.google.com/images?hl=pl&client=opera&rls=pl&um=1&sa=1&q=pi%C5%82sudski+&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&aq=f&oq=&start=0