Odpowiedzi

2009-11-12T16:40:46+01:00
Ehh coś takiegO znalazłam xD Gdy on zaproponował jej małżeństwo ona zgodziła się, ale! - Jedną noc w tygodniu - powiedziała - chcę mieć tylko dla siebie. I tej nocy wyjdę z domu, a jeśli będziesz mnie śledził - odejdę.
Zgodził się zakochany mężczyzna na ten warunek. Kobieta okazała się być znakomitą żoną i kochanką. Był bardzo szczęśliwy. Ona raz w tygodniu opuszczała dom i wracała nad ranem. To nie dawało mu spokoju. Pewnego razu poszedł za nią. Skierowała się w stronę lasu. Tam na polanie przemieniła się w żmiję i syczała całą noc…

Wypijmy za zdrowie żon, które syczą poza domem!


***

Wypijmy za zdrowie ... mamy.... Bo jak mamy to pijemy.

***

Nigdy nie kłam, nie uciekaj, nie oszukuj i nie pij. Jeśli musisz skłamać to w objęciach osoby którą kochasz. Jeśli musisz uciec to tylko od złych ludzi. Jeśli musisz oszukać, oszukaj śmierć. A jeśli musisz pić, pij w chwilach które zapierają dech w piersiach.

***

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:42:42+01:00
Wstąpiłam do tego domu weselnego
aby powitać parę małżeństwa młodego.
Do was, Paro Młoda przemawiam z serca całego,
by myśl wasza wzniosła się do Boga samego.
Gdzie wybierasz się Panno Młoda,
gdzie zamierzasz kierować swe kroki
czy w wody szumne czy w łez potoki?
Bo dziś kończy się twe mile spędzone panieństwo,
a zaczyna się tak ważny moment w życiu - to jest właśnie małżeństwo.
Opuszczasz ojca, matkę dla męża swojego
i dom rodzinny dla domu waszego.
Przeto więc Boga o błogosławieństwo proś pokornie
abyście na nowej drodze życia żyli długo i spokojnie,
byście nie zaznali wichrów ani burz
w tym niech wam dopomoże Bóg i Anioł Stróż.
Do ciebie zaś Panie Młody kieruję te słowa
będziesz od dziś jako nowej rodziny głowa
dał ci Bóg małżonkę byś był jej opiekunem i przyjacielem
Nie uderz i nie tknij te troskliwe dziecię,
które za żonę oddaje ci się aż na całe życie.
A na koniec rodzice błogosławcie swoje dzieci
niech im w szczęściu i radości czas lecie.
Młoda Para niech żyje!
Młodej Parze cześć!
Niech się okrzyk w górę wzbije szczęść im Boże szczęść''
2009-11-12T17:08:29+01:00
Kochani Państwo Młodzi!
Gdy w węzeł wiążecie się wieczny,
niech i ja dołączę mój głos serdeczny:
Niech przyszłe Wasze lata
Bóg ożywia tą miłością,
Która w życie w rozkosz splata
i w serce związku jest jednością.!
Wśród tej nowej życia drogi,
niech dola świecie Boga!
Miłośc ludzi,łaska Boga,
niech otacza Wasze progi.