Odpowiedzi

2009-11-12T16:52:00+01:00
T- 2sec
g- 9,81 m/s²
h=?

h= 1/2g*t²= 1/2 * 9,81 m/s² * 4 s²= 4,905 *4=19,62m
2009-11-12T16:54:44+01:00
H- głębokość studni
t - czas = 2s
g - przyspieszenie grawitacyjne = 9,81m/s²
h = gt²/2 = 9,81 razy4/2 = 19,62m
głębokość studni wynosi 19,62m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:05:29+01:00
Dane:
t=2 s.
g=10 n/kg

szukane:
s=?

s=g*t kwadrat / 2
s= 10 n/kg * (2s) do kwadratu
s=5 n/kg * 4 s
s=20m