Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:45:16+01:00
Samorząd ma obowiązek egzeksować od ucznia właściwą postawę
*troskę o honor szkoły*poszanowanie mienia szkoły
*dbałość o zdrowie i bezpieczęstwo uczniów
5 3 5
2009-11-12T16:48:27+01:00
O coś dla mnie, bo sama jestem w samorządzie szkolnym ;P...

obowiązki:
- organizowanie imprez szkolnych (apele, imprezy okolicznościowe z okazji jakiegoś święta)
- pomoc uczniom słabszym
- kreowanie pomysłów, aby uczniom żyło się w szkole lepiej
- rozmawianie z uczniami szkoły na ten temat (szkoły)
- prowadzenie apeli, zakończeń roku szkolnego
- organizowanie zbiórek pieniędzy
- przyklejanie tablic, ogłoszeń, rozdawanie ulotek i ogólnie informowanie uczniów o najbliższych zdarzeniach i wydarzeniach jakie odbędą się w szkole
- miłe kontakty z nauczycielami (przydają się;P)
- czynne uczestnictwo w życiu szkoły
- próba zmiany szkoły na lepsze

to tak na tyle;P
13 4 13
2009-11-12T16:55:30+01:00
Obowiązki samorządu uczniowskiego:
Obrona wszystkich członków klasy w potrzebie
Pomaganie wszystkim ty co jest potrzebne
Organizacja wycieczek itp.
Prośba do nauczyciela o np. przełożenie kartkówki
3 1 3