Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:55:27+01:00
A) ZSRR posiadał takie służby wywiadowcze i taką milicję (NKWD), że wszelki sprzeciw przeciwko władzy był praktycznie niemożliwy.
b) Na czele państwa stała silna partia faszystowska z Mussolinim wspierana przez Niemców.
c) Rządziła partia faszystowska, a ustrojem był narodowy socjalizm. W Rzeszy był praktykowany kult jednostki - Adolf Hitler.
2 2 2
2009-11-12T17:00:59+01:00
A)wiara w nieomylność wodza, terror, , likwidacja parlamentu, żywność na kartki, sztywne ceny, likwidacja prywatnej własności.
b)nacjonalizm, antysemityzm,zasada posłuszeństwa wodzowi, likwidacja parlamentu,centralizacja władzy.
c)terror, ograniczenie wolności prasy, powstanie Hitlerjugend... nie wiem co jeszcze ;]
1 5 1