Ania narysowała prostą a, potem prostopadłą do njej prostą b,następnie prostą c, prostopadłą do prostej b itp.W ten sposób narysowała jedenaście prostych: a,b,c....,j,k.

a)Czy prosta b jest prostopadła do prostej k?
b)Czy prosta e jest równoległa do prostej j?
c)Ile prostych prostopadłych do prostej g narysowała Ania?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:47:06+01:00
A) tak, prosta b jest prostopadła po prostej k
b) nie, prosta e jest prostopadła do prostej j
c) Ania narysowała 5 prostych prostopadłych do prostej g są to proste: b,d,f,h,j
  • RvDY
  • Rozwiązujący
2009-11-12T16:53:15+01:00
A) tak b jest prostopadła k
b) nie e nie jest prostopadła j
c) narysowała 5 prostych prostopadłych: b, d, f, h, j