Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • RvDY
  • Rozwiązujący
2009-11-12T17:15:34+01:00
Http://wylegarnia.com/11/7057a371c42c1ead38c8465e415a3c3d/Kartka-swiateczna-kartka-papier-gwiazdka-inne-rosliny.jpg
lub
http://www.nauczycieleprzedszkola.pl/images/zimowy/kartkaswiateczna.jpg
2009-11-12T17:17:04+01:00
Http://wylegarnia.com/11/7057a371c42c1ead38c8465e415a3c3d/Kartka-swiateczna-kartka-papier-gwiazdka-inne-rosliny.jpg

http://www.berisart.pl/galerie/k/kartka-swiateczna-niebie_306.jpg

http://www.imexgraf.pl/karty_swiateczne/2010/5/MG0958_imexgraf_pl.jpg

http://www.magdaumer.pl/xb1.jpg

http://amun.com.pl/produkty/kartki_sw/xb8.jpg
2009-11-12T17:37:32+01:00
Może się tam znaleść swięty mikołaj trzymający wór prezentów
może się tam znaleść wóz swiętego mikołaja i renifery
może się tam znaleść choinka pod nią prezenty
lub wejdź na stronę internetową
www.kartkabożonarodzeniowa.pl
lub
www.kartka na boże narodzenie.pl