Odpowiedzi

2009-11-12T16:50:21+01:00
2009-11-12T16:50:33+01:00
Łatwy wzór:
F-ciężar
m- masa
g- przyspieszenie

F=mg
F=41kg*10N/kg
F= 410N

Pozdrawiam:)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • łeb
  • Początkujący
2009-11-12T16:51:01+01:00
Dane:
m-41kg
g-10N/KG
Szukane :
Fg=?

Wzór:
Fg=m*g


Rozwiazanie:
Fg=41kg*10N/kg
Fg=410N

Przy obliczeniu skracamy kg i wychodzi 410N
Odpowiedz przyspieszenie ziemskie wynosi 410N