Odpowiedzi

2009-11-12T16:57:22+01:00
Wzór na moc
P = F*v
skąd
F = P/v
zamień KM na W oraz km/h na m/s i podstaw dane do wzoru
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:58:46+01:00
P = W/t = F*S/t = F * V
90KM*736=66240W
54km/h/3,6=15m/s
F = P/V = 66240W/ 15 m/s = 4416N = 441,6 KN
4 3 4
2009-11-12T19:22:22+01:00
P = W/t
W= F*S
P=F*s/ t
s/t=V
P=F*V

90KM * 736W = 66240W
54km/h/3,6 = 15m/s
F = P/V = 66240W/ 15 m/s = 4416N = 441,6 KN

Pozdrawiam,
matteushq;)
3 3 3