Przetłumacz zdania .
Wiem , że mnie kochacie .
Królowa miasta może być tylko jedna .
Zostawiając dawną Martę za sobą .
Nowa ja .
Bój się chłopczyku , bój się dziewczynko .
Widzę to co chcę widzieć , słyszę to co chcę słyszeć .
Smak sławy .
Wiem , ze mnie chcesz .
tak się bawią niegrzeczne dziewczynki .
Pilne !!Czekam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:50:07+01:00
I know that I love.
The Queen City may only be one.
Martha, leaving the old behind.
New characteristics.
Afraid boy, girl afraid.
I see what I see, hear what I hear.
Taste of fame.
I know that I want.
so have fun naughty girl.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T16:50:56+01:00
CHYBA TAK
I know that I love.
The Queen City may only be one.
Martha, leaving the old behind.
New characteristics.
Afraid boy, girl afraid.
I see what I see, hear what I hear.
Taste of fame.
I know that I want.
so have fun naughty girl.