Jak komórka jest żywa napisz ż (np. 1-ż) a jak martwa to m (np. 2-m):
1) komórki korka
2) rurki sitowe
3) komórki stożka wzrostu
4) komórki zwarcicy
5) komórki twardzicy
6) komórki miazgi
7) człony naczyń
8) komórki skórki
9) komórki miękiszu gąbczastego

TYLKO PLIS SZYBKO MAM TO NA JUTRO

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:57:19+01:00
1-m
2-ż
3-ż
4-ż
5-m
6-m
7-m
8-ż
9-ż
1 5 1
2009-11-12T16:59:09+01:00
1) Martwa
2) Żywa
3) Żywa
4) Żywa
5) Martwe
6) Martwe
7) Martwe
8) Żywe
9) Żywe
1 5 1
2009-11-12T18:54:17+01:00
1-m
2-z
3-z
4-z
5-m
6-m
7-m
8-z
9-z
1 5 1