Odpowiedzi

2009-11-12T16:53:39+01:00
1.modlitwa w ogrojcu
2. biczowanie
3. ukoronowanie.
4 droka krzyżowa
5. śmierć na krzyżu
2009-11-12T16:54:45+01:00
Są cztery tajemnice w różańcu: Radosna, Chwalebna, Bolesna i Światła. Tajemnica bolesna jest tajemnicą w której rozważamy momenty cierpienia w życiu Jezusa. Poczynając od Modlitwy Jezusa w Ogrójcu kończąc na Śmierci Krzyżowej.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:55:34+01:00
Część Bolesna Różańca, to pięć wydarzeń. Obejmują one zaledwie kilkanaście godzin od wieczoru Wielkiego Czwartku do poranka Wielkanocnego. W tym czasie dokonało się nasze odkupienie, nasze zbawienie. Tajemnice Bolesne rozważamy we wtorki i piątki każdego tygodnia.
Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu
Pojmanie i ubiczowanie
Ukoronowanie cierniem
Niesienie krzyża
Ukrzyżowanie i śmierć
1 5 1