Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:04:23+01:00
Powstaje trapez, którego wierzchołki mają współrzędne
A=(-2,-2)
B=(4,-5)
C=(4,6)
D=(-2,0)

zatem jego pole 1/2(a+b) * h

1/2(2+11) * 6= 39
Odp. pole powstałej figury wynosi 39 jednostek kwadratowych.
2 5 2
2009-11-12T17:09:52+01:00
Wzor P = ½*d1*d2
podstawiamy p= ½* 10 * 6
p= 30.
odp. pole figuty ograniczonej tymi prostymi wynosi 30.

mam nadzieje . ze moje rozwiazanie uznasz za najlepsze . ;PP ;*
3 5 3
2009-11-12T17:11:55+01:00
A:
{x=-2
{y=-1/2x-3

{x=-2
{y=-2

B:
{x=-2
{y=x+2

{x=-2
{y=0

C:
{x=4
{y=-1,2x-3

{x=4
y=-5

D:
{x=4
{y=x+2

{x=4
{y=6


to jest trapez, czyli P = (|AB| +|CD|)/2 *h

h = |-2|+4
h=6

|AB| = |-2|+0
|AB| = 2

|CD| = |-5|+6
|CD| = 11


P= (2+11)/2 * 6 =13/2 *6 =39


Pozdrawiam! :)

2 5 2