Odpowiedzi

2009-11-12T16:57:27+01:00
Suszone sliwki tracą 60% wody ,czyli
1kg =40%
x kg=100%
x=100:40=2,5kg
odp. 1 kg śliwek suszonych uzyskasz z 2,5kg świeżych
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T17:01:03+01:00
1kg suszonych zawiera 20 %
x kg zawiera 80 %
x = 80 razy 1 dzielone przez 20 = 4 kg świeżych trzeba mieć
6 4 6
2009-11-12T17:02:41+01:00
1kg --- 80% wody (przed ususzeniem)
0,25kg --- 20% wody (po ususzeni)
1:0,25=4
4 *1kg=4kg
4 4 4