Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T16:59:17+01:00
A) Uzasadnij, że liczba 165 do kwadratu odjąć 152 do kwadratu jest podzielna przez 13.
165 * 165=27 225
152*152=23 104
27 225 - 23 104= 4121/13= 317
b) Uzasadnij, że liczba 199 do potęgi czwartej odjąć 1 jest podzielna przez 200
199*199*199*199=1 568 239 201-1=1 568 239 200/200=7 841 196

licze na naj :)
31 3 31
  • LOLS
  • Początkujący
2009-11-12T17:03:49+01:00
165*165-125*125=4121
4121/13=317

199*199*199*199-1=1568239200
1568239200/200=7841196
14 2 14